poniedziałek, 24 lutego 2014

Duża dawka nowości :)



W poprzednim tygodniu doszło największe zamówienie w całej mojej karierze decoupage. Miałam kilka zamówień więc wiedziałam, że to będzie ciężkich kilka dni ;) nie myliłam się ale podołałam wyzwaniu i oto efekty!

Marynarski chustecznik dla Dominiki :) Malowany, całość zabezpieczona lakierem.

Szkatułka o wymiarach 16x16x7 z napisem, na całym pudełku jest wzór serwetki. Malowany równiez w środku, całość zabezpieczona lakierem.



dwie ramki do kompletu ze szkatułka :)


Mała szkatułka z aniołkami. Dół pudełka bejcowany, całość zabezpieczona lakierem. W środku malutkie serduszka ;)


Szkatułka dla mojej koleżanki z ławki ;) cała w serduszka. Malowana całość zabezpieczona lakierem.



Dwa pudełka z Monster High oraz jedno księżniczkami o wym. 20x12x7 :) malowane i całość zabezpieczona lakierem



4 komentarze:

  1. Bardzo fajne szaktułki, szczególnie z serduszkami dla Julki :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że jej również bedzie sie podobała :)

      Usuń
  2. Madziu piękne te twoje prace , takie kolorowe aż się buzia do nich śmieje :-) I super pomysł z tymi napisami , musze się rozejrzeć za literkami .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Aniu polecam Eko-Deco tam mozna znaleźć całe napisy lub same literki :)

      Usuń