piątek, 14 lutego 2014

Czerwone maki oraz inne :)

Specjalnie dla mojej koleżanki ze szkoły Marty zrobiłam zegar z czerwonymi makami :) Zegar ma średnicę 25 cm, jest zabezpieczony lakierem .


Pudełeczko z ptaszkami ;) Dół bejcowany, całość łącznie ze środkiem zabezpieczona lakierem.



Marynarskie pudełko malowane i zabezpieczone lakierem :)


Bejcowany chustecznik dla p. Ewy z tulipanami :) Dól bejcowany, całość zabezpieczona lakierem. Mam nadzieję, że będzie pasował ;)

Moje dzieciątko :) pudełko kupiłam na starociach jest dosyć duże w środku ma 3 przegródki, wymiary: 30x27x9 . Serwetka idealnie była stworzona dla tego pudelka :) Nie wyobrażałam sobie innego połączenia , myślę, ze efekt jest całkiem fajny :)




7 komentarzy:

  1. Zegar z makami super :) Chustecznik z tulipanami prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszy mnie, że się podoba ;)) dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu piękne te Twoje prace , ciekawa jestem czy ja po roku tez tak będe umieć bo ja doipero stratuję. A zegar jest cudny i wszystko jest cudne!!
    Pozdrawiam Ania - ta od serwetek na FB :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu pieknie tworzysz :) obserwuje już twojego bloga więc bede zaglądała do Ciebie częściej !
      pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jakiej bejcy używasz? Pomalowałam pudełko bejcą z proszku i wszystko mi schodzi i brudzi :(
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzena ja zazwyczaj używam laierobejcy do drewna po prostu :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń