czwartek, 4 grudnia 2014

:)

Zaczął się grudzień, mimo, że w wielu miejscach śnieg trochę przyprószył u mnie śniegu w tym roku jeszcze nie widziałam :)
Za kilka dni mikołajki i z tej okazji kilka pudełek, które będą prezentami :)

Dwie szkatułki bliźniacze, różnią się jedynie imieniem :)
Komiks drukowany laserowo, wielkość to 16x16x6 cm, całość zabezpieczona lakierem.






Szkatułka z zaokrąglonymi rogami, wymiary to 16x16x7 cm, na wierzchu Nowy Jork :)



Ubiegły weekend spędziłam na parapetówce w Poznaniu u mojej koleżanki :) Oczywiście w prezencie dostała ode mnie tą oto szkatułkę o wymiarach 16x16x6 cm. W środku ozdobne serce, całość zabezpieczona lakierem :)





Chustecznik o standardowych wymiarach, wierzch również drukowany laserowo, całość zabezpieczona lakierem :)



Ostatnie pudełko dla mojej kochanej Jagódki :)
Szkatułka, z różami, wymiary 21x12x6 cm, dół bejcowany palisandrem, całość zabezpieczona lakierem.







1 komentarz:

  1. Madziu przepiekne te Twoje szkatułki. A tn drukowany komiks rewelacja !!! Zresztą wszysko mi się bardzo podoba. Piekne prezenty przygotowalas
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń