sobota, 28 czerwca 2014

Po długiej przerwie ...

Wróciłam!
Bardzo długo mnie nie było, wiem. Przyznam szczerze, że trochę zaniedbałam bloga ale najpierw miałam sesję, którą zakończyłam bardzo pomyślnie z czego cieszę się niezmiernie. Następnie wyjechałam na małe wakacje na nasze piękne Mazury! :) Pod żaglami było cudownie, niby kilka dni ale ogromne przeżycia. Dobrze, że mogłam w końcu tam się pojawić :)
Na początku chciałam Wam pokazać kilka zdjęć z mojej wyprawy a później wrócę do sedna czyli kilka moich prac :)
Sztynort, najlepsi z najlepszych :)))

Giżycko

A to ja, na wieży ciśnień w Giżycku


Dzikie konie, wiedziały kiedy się zjawić bo rozpoczynaliśmy grillowanie. Trochę postraszyły, poczęstowały się chlebem i opuściły nas na szczęście :)

Mikołajki









Teraz czas wrócić do rzeczy równie przyjemnych :)
Pudełko wielkości A4, wykonane jeszcze w maju, imienne, kwiatki 3d, lakierowane całe.





Szkatułka miętowa z motylami, na drobiazgi lub herbatę :)



Szkatułka imienna,  bejcowana, całość zabezpieczona lakierem :)



Pudełko na herbatę z 6 przegródkami :)




Szkatułka dla chłopca imienna, dół bejcowany całość zabezpieczona lakierem :)



Szkatułka miętowa, z zaokrąglonymi rogami i ornamentem na froncie. Do wzięcia! :))



Koń na biegunach, z płyty mdf zabezpieczony lakierem :)

Ostatnie zdjęcie, zapakowanych już pudełek czekających na odbiór :)
Zbieram jeszcze zamówienie, więc jeśli jest ktoś chętny na taka paczuszkę albo ma pytania proszę pisać na
maila : sliwinskamagda@interia.pl
lub na facebooku : facebook.com/Deco.Crocusrose
Zapraszam i pozdrawiam ciepło wszystkich! 

1 komentarz:

  1. Madziu gratuluje zaliczonej sesji i pieknego rejsu. Uwielbiam Mazury, był taki okres w moim zyciu , że spędzałam tam co roku urlop, niestety nie miałam okazji popływac łódką, dlatego trochę Ci zazdroszczę.
    Twoje pudełka uwieliam o czym już wiesz. I tym razem wyszły pieknie, numer jeden dzisiejszej j kloekcji jest kuferek różany dla Klary.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń