piątek, 11 kwietnia 2014

Chustecznik i szkatułki

Chustecznik z folkowym wzorem dla pani z biblioteki :) cały zabezpieczony lakierem


Podobno Hannah Montana wyszła z mody ale już ma swoją następczynię, jest nią Violetta ;D Serwetkę z jej wizerunkiem znalazłam tylko w jednym sklepie i oczywiście musiało powstać szkatułka o wymiarach 16x16x6, oto ona :)



Kolejna szkatułkę o wymiarach 17x17x8 wykonałam na chrzest małej Poli :) oby służyła na różne skarby. 
Cała zabezpieczona lakierem 



Szkatułka z 4 przegródkami dla wnuczki p. Eli :) Dół bejcowany całość zabezpieczona lakierem. Wymiary 16x16x9 cm



Małe pudełeczko o wymiarach 15x15x6 cm z pierścieniami na serwetki, które są razem z nim w komplecie :)








10 komentarzy:

  1. Magda litości chcesz mnie zniechęcić do tych pudełek !!! One są wszystkie idealne. W życiu mi takie nie wyjdą. Błagam zdradź swoja tajemnicę :
    jakimi farbami i czym je maluszje i jak do licha kleisz te serwetki , że nie maja ani jednej zmarszczki ??? Może jakiś kursik byś zrobiła :-)
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Aniu ja maluje wszystko normalnymi farbami akrylowymi albo bejcą poznie tylko lakier, a co do serwetek to najpierw daje klej pozniej serwetke :) Myśle, że ja jeszcze nie jestem odpowiednią osoba na kursik, moze kiedyś :p
      Dziekuję :) równiez pozdrawiam!

      Usuń
    2. Jesteś za skromna kochana... :)

      Usuń
    3. z grzeczności nie wypada mi zaprzeczać! :P

      Usuń
  2. Śliczne prace! Pozdrawiam świątecznie! Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. dwie ostatnie mnie powaliły !

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam do Ciebie przez facebooka :) Tworzysz piękne prace, a koniki wyjątkowo cudne! pozdrawiam z Gdańska i udanej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Do koni szczerze mówiąc byłam prawie do samego końca nie przekonana dopiki nie zobaczyłam efektu koncowego dlatego tym bardziej to cieszy :)
    Zazdroszczę ! bardzo bym chciała teraz znaleźć się nad morzem ;) również pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń